Lees onderstaande
regels door, zodat wij er samen een geslaagde beurs van kunnen maken.
-
De beurs vindt plaats op een van onze locaties, bij de Rusheuvel in Oss. De beurs is op een zondag van 10.30 – 13.00 uur. Inruimen
is meestal vanaf 9:00 uur.
-
Indien je een tafel besproken hebt en niet binnen een week voor aanvang annuleert, blijft het inschrijfgeld verschuldigd. Dit geldt ook
als je om welke reden dan ook, die dag niet op onze beurs aanwezig bent.
-
De tijd wanneer wij je verwachten om je tafel in te richten met spullen staat in de bevestiging die je twee weken voorafgaand aan
de beurs ontvangt per e-mail.
-
Wij verzoeken je eerst binnen te melden, zonder spullen. Daar kun je het
inschrijfgeld betalen, graag gepast. Daarna ontvang je je tafelnummer en kan je gaan inruimen.
-
Per tafel zijn twee deelnemers toegestaan, overige "helpers" die later komen moeten entree betalen.
- Je mag zelf een (inklap)stoel meenemen.
-
Opbrengst van uw verkoop is 100% voor uzelf.
-
Er mag niet gerookt worden! Let op met knoeien van zelf meegebracht eten/drinken.
-
Bij elke tafel is een kleine ruimte vrij om spullen te plaatsen (ongeveer halve meter voor een rekje/box e.d.).
-
Formaat van de tafel: 180-80 of 70-200.
-
Houdt allen rekening met elkaar en verdeel samen de ruimtes tussen de tafels en op de hoek.
-
Onder je tafel kan je ook eventueel bakken en grotere spullen plaatsen, maar deze mogen niet ver naar voren uitsteken.
- Laat de gangpaden nog vrij, zodat het publiek ruimte heeft! Dat de gangpaden en nooduitgangen vrij gehouden moeten worden is ook voor uw eigen veiligheid.
-
Ga niet eerder opruimen dan sluitingstijd 13.00 uur.
-
U bent verplicht om zelf al uw afval mee naar huis te nemen.Ook niet hier in de vuilnisbak of container gooien!
-
Laat je tafel schoon en leeg achter. Indien blijkt dat er rommel op uw kraam achter blijft, zijn wij genoodzaakt om dit in
rekening te brengen.
-
Wij vragen nog geen borg, maar als er nog veel rommel achter blijft, dient door alle deelnemers borg betaald te worden.
-
Heb je veel spullen te verkopen en past het niet allemaal op of onder je tafel, laat dan een gedeelte in de auto staan en vul het
aan als je weer plek hebt gekregen.
-
De organisatie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of schade.
-
Wanneer u inschrijft geeft u toestemming voor de verwerking van uw persoonsgegevens t.b.v.de administratie en dat u op de hoogte gehouden wilt worden
omtrent de beurs.
-
De organisatie laat geen gebruik van persoonsgegevens door derden toe voor commerciële of andere doeleinden.
-
De organisatie is niet aansprakelijk voor welke schade aan derden, hoe dan ook ontstaan, maar is voor eigen rekening en risico van de deelnemer/bezoeker
van de beurs.
Tips en goed
doel.
-
Vervoer je spullen in rolkoffers/bananendozen, zodat alles makkelijk te stapelen en te vervoeren is van je auto naar de hal. Neem
eventueel een steekwagentje mee.
-
Voorzie je kleding, speelgoed en artikelen thuis al met de gewenste prijs.
-
Sorteer je kleding op maat en eventueel op meisje/jongen, dan is het voor de bezoekers handiger zoeken.
-
Maak duidelijk zichtbaar wat je verkoopt, bijvoorbeeld een A4-papiertje of bordje/poster bijvoorbeeld: meisje maat 50-74/jongen
maat 104-140.
-
Zorg voor
voldoende wisselgeld, munten en biljetten, in een kistje/heuptasje. Let op dat er niemand bij kan. Aan de kassa kan niet gewisseld worden.
-
Na afloop van
de beurs is er vaak de gelegenheid om de niet verkochte spullen te schenken aan een goed doel. De organisatie zal het verzamelpunten, in de zaal, tijdig bekend maken.
-
Bij de bar
kun je tijdens de beurs koffie/thee en fris krijgen. Tevens is er een kleine menu- snackkaart.
Hoe meer bezoekers er komen, des te meer kans heb jij op verkoop
van je spullen. Dus vertel het verder!
-
Like en deel ons op
Facebook
www.facebook.com/babykinderbeurs en maak kans op gratis
deelname.
-
Word lid van onze
Facebook-pagina, deel en like onze berichten zo bereiken we meer mensen.
-
Nodig je vrienden
uit voor ons evenement.
Gegevens:
E-mailadres: babykinderevents@gmail.com